Ο αριθμός των χρηστών του myΔΕΗ έχει ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο, με 1,15 εκατομμύριο πελάτες να διαχειρίζονται 1,7 εκατομμύριο εγγεγραμμένες παροχές μέσω της ψηφιακής εφαρμογής της ΔΕΗ. Οι χρήστες του myΔΕΗ έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν τις παροχές τους και τα προσωπικά τους στοιχεία, να ενεργοποιούν υπηρεσίες και προϊόντα ενέργειας, καθώς και να έχουν πρόσβαση σε προσφορές και προγράμματα επιβράβευσης από οπουδήποτε και οποτεδήποτε.
Με έμφαση στον πελάτη και την εμπειρία του, η ΔΕΗ αναπτύσσει μια νέα σχέση με τους πελάτες της, χρησιμοποιώντας σύγχρονα τεχνολογικά εργαλεία για μια βελτιωμένη ψηφιακή εμπειρία.
Με την ψηφιακή εφαρμογή myΔΕΗ, οι πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα ό,τι αφορά την ενέργειά τους.
Οι χρήστες του myΔΕΗ έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται άμεσα για το υπόλοιπο του λογαριασμού τους, να παρακολουθούν το ιστορικό των κινήσεών τους, να επιλέγουν τρόπους διευκόλυνσης πληρωμών, να λαμβάνουν προσωποποιημένες συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας και να απολαμβάνουν σημαντικά προνόμια.
Η ΔΕΗ προτρέπει τους πελάτες της να επιλέξουν την ηλεκτρονική μορφή των μηνιαίων λογαριασμών μέσω του myΔΕΗ. Μέσω αυτής της πρωτοβουλίας, προσφέρει 10 ταξίδια στη Νέα Υόρκη σε εγγεγραμμένους χρήστες της εφαρμογής που επιλέγουν ή ήδη χρησιμοποιούν την ηλεκτρονική μορφή των λογαριασμών τους, συμβάλλοντας έτσι στη μείωση της χρήσης χαρτιού.
MyΔΕΗ: Ο ψηφιακός κόσμος της ΔΕΗ
Μέσα από το myΔΕΗ, οι πελάτες μπορούν να ενεργοποιήσουν μία σειρά προϊόντων και υπηρεσιών καθαρής ενέργειας και ασφάλειας, αλλά και να εξασφαλίσουν έκπτωση λογαριασμού μέσα από την ενεργοποίηση πάγιας εντολής πληρωμής. Οι χρήστες του myΔΕΗ app μπορούν να επιλέγουν το τιμολόγιο (σταθερό ή κυμαινόμενο) που ανταποκρίνεται περισσότερο στις ανάγκες τους, να βλέπουν και να διαχειρίζονται εύκολα και γρήγορα τους λογαριασμούς τους, να τους εξοφλούν και να παρακολουθούν τους διακανονισμούς τους.
Συμβουλές εξοικονόμησης ενέργειας
Ο ΔΕΗ myEnergy Coach, ο εξειδικευμένος σύμβουλος με λύσεις εξοικονόμησης ενέργειας και κόστους αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά χαρακτηριστικά του myΔΕΗ. Με τον ΔΕΗ myEnergyCoach, οι πελάτες μπορούν να παρακολουθούν την κατανάλωσή τους, να βλέπουν την ενεργειακή ανάλυση των συσκευών τους, να ανακαλύπτουν αποτελεσματικές συμβουλές για εξοικονόμηση ενέργειας και να λαμβάνουν προσωποποιημένες προτάσεις εξοικονόμησης.
Προγράμματα επιβράβευσης
Η ΔΕΗ εξασφαλίζει για τους πελάτες της ειδικά προνόμια και σημαντικές εκπτώσεις στις τιμές εισιτηρίων, προϊόντων και υπηρεσιών μέσα από συνεργασίες με κορυφαία brands της αγοράς. Στην ενότητα myRewards στο myΔΕΗ app, οι πελάτες ΔΕΗ επωφελούνται από τα προγράμματα επιβράβευσης καθώς και τις προσφορές, καθώς στο ΔΕΗ myRewards Coupons μπορούν να βρουν δωρεάν κουπόνια προσφορών και εκπτώσεων για φαγητό και καφέ, αποδράσεις, προσφορές για παιδιά, αγορές, εκπαίδευση, υγεία και ευεξία, τεχνολογία, αυτοκίνητο και υπηρεσίες.
Με το ΔΕΗ myRewards Miles, οι πελάτες ΔΕΗ μπορούν να συνδέσουν τον Miles+Bonus λογαριασμό τους με τον νέο ψηφιακό κόσμο myΔΕΗ και να κερδίζουν μίλια από τα προϊόντα, τις υπηρεσίες και τις συναλλαγές τους με τη ΔΕΗ, καθώς και να εξαργυρώσουν μίλια για την πληρωμή του ΔΕΗ λογαριασμού τους.
Οι πελάτες της ΔΕΗ μπορούν να κατεβάσουν την εφαρμογή myΔΕΗ στο κινητό τους, η οποία είναι διαθέσιμη για συσκευές iOS, Android και Huawei ή να μπουν στο https://mydei.dei.gr από τον υπολογιστή τους και, αφού ολοκληρώσουν την εγγραφή τους, αποκτούν πλήρη πρόσβαση στον ψηφιακό κόσμο της ΔΕΗ.