Σάββατο, 19 Οκτωβρίου, 2024
Αρχική Πολιτική Ερωτήματα για την πυρκαγιά στο δημαρχείο

Ερωτήματα για την πυρκαγιά στο δημαρχείο

dimarxeio pallinis fotia5

Έκτακτη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου με θέμα την πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στο δημαρχείο Παλλήνης, πραγματοποιήθηκε μετά από έντονες πιέσεις που ασκήθηκαν από την Μείζονα Αντιπολίτευση.

Ο επικεφαλής, κος Παναγιώτης Μερτύρης, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του καθώς δέκα μέρες αφότου εκδηλώθηκε η φωτιά στο Δημαρχείο, η διοίκηση συνέχιζε να τηρεί σιγή ιχθύος.

Για μια ακόμη φορά, τόνισε στον Δήμαρχο ότι ο Δήμος δεν είναι δική του επιχείρηση και το Δημαρχείο ανήκει στους δημότες και πρωταρχικό του καθήκον θα έπρεπε να ήταν η ενημέρωση των πολιτών και του δημοτικού συμβουλίου σχετικά με τα αίτια της πυρκαγιάς, το μέγεθος των ζημιών, καθώς και τον χρονικό ορίζοντα αποκατάστασης αυτών.

Στη συνέχεια η παράταξη έθεσε τα παρακάτω ερωτήματα στον Δήμαρχο και τους διοικούντες:

– Εάν το κτίριο είναι ασφαλισμένο για πυρκαγιά.

– Εάν υπάρχει πιστοποιητικό πυρασφάλειας εγκεκριμένο από την πυροσβεστική υπηρεσία.

– Εάν ο τεχνικός ασφαλείας έχει όλα τα προβλεπόμενα και εάν διατηρεί σχετικό βιβλίο ελέγχου λειτουργίας του συστήματος.

– Εάν λειτούργησαν τα συστήματα πυρανίχνευσης και αυτόματης πυρόσβεσης.

– Εάν έχουμε κάποια πληροφόρηση από τον πραγματογνώμονα που ανέλαβε από την πυροσβεστική υπηρεσία την υπόθεση.

– Εάν λειτούργησε ο συναγερμός και εάν έχετε γνώση για την ώρα που ενεργοποιήθηκε πριν την εκδήλωση της φωτιάς.

– Εάν ο χώρος πληροί όλες τις προϋποθέσεις για την φιλοξενία εκδηλώσεων, όπως η έκθεση οικοτεχνίας που ολοκληρώθηκε λίγες ώρες πριν την φωτιά.

– Εάν η τεχνική υπηρεσία έχει προβεί σε έλεγχο για τυχόν ζημιές του σκελετού του κτιρίου των τοιχωμάτων, του δαπέδου του 1ου ορόφου κτλ και αν έχει υποβάλλει σχετική έκθεση.

– Εάν μετά από δέκα μέρες έχετε κάνει αναλυτική καταγραφή των ζημιών ( κτιριακά και περιεχόμενα).

– Εάν έχετε κάνει κάποιο προϋπολογισμό των ζημιών.

– Τι εργασίες έχουν γίνει μέχρι σήμερα και ποιο είναι το πλάνο σας και ο προγραμματισμός για την αποκατάσταση των ζημιών.

– Τι αντικείμενα ακριβώς έχουν μεταφερθεί σε χώρο εκτός του δημαρχείου.

– Εάν ο δήμος μίσθωσε αυτόν τον χώρο (εάν υπάρχει μισθωτήριο) και αν πληροί τις προϋποθέσεις αποθήκευσης αυτών των αντικειμένων .

– Τι ενέργειες έχουν γίνει και τι έχει συζητηθεί με την περιφέρεια. Συγκεκριμένα, πληροφορηθήκαμε ότι έγινε επίσκεψη στον χώρο από τον Αντιπεριφερειάρχη κο Φιλίππου.

– Εάν έχετε εικόνα σχετικά με το χρονικό διάστημα που θα χρειαστεί ώστε να υποβληθεί στην εισαγγελία το πόρισμα της ανακριτικής υπηρεσίας της πυροσβεστικής.

RELATED ARTICLES

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

G-EW6DDQ6B17