Στόχος η ποιοτικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών – Συνάντηση Σπανάκη και Φουστανάκη με την ΠΟΣΕΚΕΠ.
Η περαιτέρω ενίσχυση της αποδοτικότητας και της λειτουργικότητας των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης του υφυπουργού Εσωτερικών, Βασίλη Σπανάκη, και του γενικού γραμματέα Δημόσιας Διοίκησης, Γιάννη Φουστανάκη, με το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων Εργαζομένων στα ΚΕΠ (ΠΟΣΕΚΕΠ).
Στη διάρκεια της συζήτησης έγινε αναφορά στο σημαντικό έργο των 1.023 ΚΕΠ σε όλη τη χώρα, τα οποία εξυπηρετούν καθημερινά χιλιάδες πολίτες. Μόνο για το 2024, ο αριθμός των συναλλαγών πολιτών και επιχειρήσεων ξεπέρασε τα 6,8 εκατομμύρια.
Ο κ. Σπανάκης παρουσίασε το σχέδιο τριπλού εκσυγχρονισμού που υλοποιείται στα ΚΕΠ, το οποίο περιλαμβάνει:
-
Αναβάθμιση υποδομών
-
Εκσυγχρονισμό εξοπλισμού
-
Επέκταση της ψηφιακής διασυνδεσιμότητας με άλλες δημόσιες υπηρεσίες
Όπως υπογράμμισε, η ενίσχυση του ρόλου των ΚΕΠ αποτελεί προτεραιότητα του υπουργείου Εσωτερικών, προκειμένου να διασφαλιστεί ποιοτικότερη και αξιόπιστη εξυπηρέτηση για κάθε πολίτη.
Από την πλευρά τους, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων κατέθεσαν προτάσεις και προβληματισμούς, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση της καθημερινότητας τόσο των υπαλλήλων όσο και των πολιτών, ενώ συμφωνήθηκε η συνέχιση του διαλόγου και της συνεργασίας για την ενίσχυση του θεσμού των ΚΕΠ.