Νέα υπηρεσία με μειωμένα αισθητηριακά ερεθίσματα για νευροδιαφορετικά άτομα σε συνεργασία με την TheHappyAct
Η ΔΕΗ προχωρά σε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα προς την κατεύθυνση της προσβασιμότητας και της συμπερίληψης, εισάγοντας τη νέα υπηρεσία «Quiet Hour» στο δίκτυο των καταστημάτων της. Η πρωτοβουλία απευθύνεται κυρίως σε νευροδιαφορετικά άτομα και εφαρμόζεται καθημερινά, καθώς και το Σάββατο, από τις 14:00 έως τις 15:00, με στόχο τη δημιουργία ενός πιο ήρεμου και φιλικού περιβάλλοντος εξυπηρέτησης.
Κατά τη διάρκεια του Quiet Hour, τα καταστήματα της ΔΕΗ περιορίζουν σημαντικά τα αισθητηριακά ερεθίσματα. Ο φωτισμός μειώνεται όπου είναι τεχνικά εφικτό, απενεργοποιούνται μουσικές, οθόνες και ηχητικές ειδοποιήσεις, περιορίζονται οι θόρυβοι από συστήματα και συσκευές, ενώ απομακρύνονται αρωματικοί ή άλλοι οσφρητικοί παράγοντες. Παράλληλα, προσαρμόζεται και η ροή εξυπηρέτησης, ώστε ο χώρος να παραμένει πιο σταθερός και προβλέψιμος για τους επισκέπτες.
Η υπηρεσία εφαρμόζεται ήδη σε 24 καταστήματα του δικτύου, με αφετηρία το κατάστημα της Καλλιθέας, όπου δημιουργήθηκε και το πρώτο Quiet Corner. Πρόκειται για έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο ηρεμίας, ανοιχτό σε όλους, είτε είναι πελάτες είτε απλοί επισκέπτες, που μπορούν να απομονωθούν προσωρινά από τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος και να ηρεμήσουν. Ο χώρος αυτός δεν συνδέεται με εμπορική εξυπηρέτηση, αλλά λειτουργεί ως σημείο αποφόρτισης σε περιπτώσεις άγχους ή υπερδιέγερσης.
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας, για κάθε κατάστημα που εντάσσεται στο πρόγραμμα δημιουργείται και Αισθητηριακός Χάρτης, διαθέσιμος διαδικτυακά. Ο χάρτης παρέχει πληροφορίες για τα επίπεδα φωτισμού, θορύβου, τις διαδρομές χαμηλής όχλησης και τις ζώνες αυξημένης κίνησης, διευκολύνοντας τους επισκέπτες να προετοιμάσουν την επίσκεψή τους με μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια. Παράλληλα, το προσωπικό των καταστημάτων εκπαιδεύεται από την TheHappyAct, ώστε να αναγνωρίζει και να υποστηρίζει αποτελεσματικά τις ανάγκες των νευροδιαφορετικών επισκεπτών.
Ο Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της ΔΕΗ, Βασίλης Δημητρόπουλος, σημείωσε ότι η προσβασιμότητα και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα αποτελούν βασικά στοιχεία της πελατοκεντρικής στρατηγικής της εταιρείας, τονίζοντας πως η ΔΕΗ μετατρέπει τις πραγματικές ανάγκες των πελατών σε ανθρώπινες και ουσιαστικές λύσεις.



