Δευτέρα, 22 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήΔήμος ΔιονύσουΔιάκριση για σχολεία του Δήμου Διονύσου σε περιβαλλοντική διοργάνωση της Ανατολικής Αττικής

Διάκριση για σχολεία του Δήμου Διονύσου σε περιβαλλοντική διοργάνωση της Ανατολικής Αττικής

Η συνεργασία του 1ου Δημοτικού Διονύσου και του Δημοτικού Σχολείου Σταμάτας απέσπασε εύφημο μνεία

Ξεχωριστή παρουσία είχε ο Δήμος Διονύσου στο Gala των κορυφαίων περιβαλλοντικών προγραμμάτων της Ανατολικής Αττικής, όπου αναδείχθηκε η κοινή δράση του 1ου Δημοτικού Σχολείου Διονύσου και του Δημοτικού Σχολείου Σταμάτας ως παράδειγμα καλής πρακτικής στον τομέα της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

Η υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, κ. Λαμπροπούλου, συνεχάρη τις δύο σχολικές μονάδες για τη συνεργασία τους, επισημαίνοντας ότι τέτοιες πρωτοβουλίες συμβάλλουν ουσιαστικά στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης, αλλά και στην ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας μεταξύ των μαθητών.

Το κοινό πρόγραμμα παρουσιάστηκε από τη Διευθύντρια του 1ου Δημοτικού Διονύσου Αναστασία Κατσούγκρη, τη συντονίστρια του προγράμματος Έφη Παναγιωτίδου και την εκπαιδευτικό Χρυσούλα Γκέκα. Από το Δημοτικό Σχολείο Σταμάτας συμμετείχαν η Διευθύντρια Ρόζα Μάτσια και οι εκπαιδευτικοί Ρωξάνθη Νίκου και Δέσποινα Μανδάλου.

Ο Δήμος Διονύσου συνεχάρη τους εκπαιδευτικούς, τις διευθύνσεις των σχολείων και τους μαθητές για την επιτυχία τους, τονίζοντας ότι η αναγνώριση από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής επιβεβαιώνει τη σημασία της συνεργασίας στην οικοδόμηση μιας κοινωνίας με μεγαλύτερη περιβαλλοντική ευαισθησία και ενεργή συμμετοχή στα κοινά.

RELATED ARTICLES

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments