Εντατικοί έλεγχοι από τον Δήμο για την προστασία της ακτογραμμής
Με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος και την αποκατάσταση της νομιμότητας, ο Δήμος Σαρωνικού συνεχίζει τις εργασίες αποξήλωσης παράνομων εγκαταστάσεων αποχέτευσης κατά μήκος του μονοπατιού της Σαρωνίδας.
Όπως επισημαίνεται από τη δημοτική αρχή, για πολλά χρόνια σε τμήματα της ακτογραμμής καταγράφονταν παράνομες συνδέσεις που κατέληγαν στη θάλασσα, προκαλώντας σοβαρή περιβαλλοντική επιβάρυνση. Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων, οι αρμόδιες υπηρεσίες προχωρούν στον εντοπισμό και την οριστική κατάργηση των παράνομων δικτύων.
Οι έλεγχοι αναμένεται να συνεχιστούν καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, με στόχο να εξεταστεί κάθε σημείο όπου υπάρχουν ενδείξεις παραβατικών πρακτικών. Ο Δήμος τονίζει ότι η προστασία των ακτών και του φυσικού περιβάλλοντος αποτελεί προτεραιότητα και διαμηνύει ότι οι παρεμβάσεις θα συνεχιστούν μέχρι την πλήρη αντιμετώπιση του προβλήματος.



