Σάββατο, 27 Ιουνίου, 2026
ΑρχικήBusinessΔΕΗ: Σχέδιο πράσινης μετάβασης και νέες επενδύσεις για τη Δυτική Μακεδονία

ΔΕΗ: Σχέδιο πράσινης μετάβασης και νέες επενδύσεις για τη Δυτική Μακεδονία

Η ΔΕΗ παρουσιάζει τη στρατηγική της για την επόμενη ημέρα της Δυτικής Μακεδονίας, υποστηρίζοντας ότι η απολιγνιτοποίηση συνοδεύεται από ένα ευρύ πρόγραμμα επενδύσεων που αλλάζει το παραγωγικό μοντέλο της περιοχής.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η χρήση λιγνίτη δεν αποτελεί πλέον βιώσιμη επιλογή, καθώς το αυξημένο κόστος λειτουργίας και οι περιβαλλοντικές επιβαρύνσεις καθιστούν την ηλεκτροπαραγωγή από λιγνίτη οικονομικά ασύμφορη. Παράλληλα, επισημαίνει ότι οι εργασίες απομάκρυνσης παλαιού εξοπλισμού στα ορυχεία γίνονται με γνώμονα την ασφάλεια των εργαζομένων και την αποκατάσταση των εκτάσεων.

Η ΔΕΗ αναφέρει ότι έχει ήδη προχωρήσει στην αποκατάσταση δεκάδων χιλιάδων στρεμμάτων πρώην λιγνιτωρυχείων, ενώ επενδύει σε φωτοβολταϊκά πάρκα, έργα αποθήκευσης ενέργειας, νέες ενεργειακές υποδομές και στην κατασκευή Mega Data Center, το οποίο εκτιμάται ότι θα δημιουργήσει χιλιάδες θέσεις εργασίας και θα ενισχύσει την τοπική οικονομία.

Όπως υπογραμμίζεται, στόχος είναι η Δυτική Μακεδονία να εξελιχθεί σε διεθνή κόμβο πράσινης ενέργειας, ψηφιακών τεχνολογιών και καινοτομίας, με έμφαση στη βιώσιμη ανάπτυξη και τη δημιουργία νέων παραγωγικών δραστηριοτήτων.

RELATED ARTICLES

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments